Forum SKSYSTEM.PL Anteny TV, radio, wifi, i inne Strona G│ˇwna SKSYSTEM.PL Anteny TV, radio, wifi, i inne
Forum u┐ytkownikˇw anten wszelakich
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

dziekuje bardzo za rady!wlasnie pije kubek herbaty(gorzkiej)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SKSYSTEM.PL Anteny TV, radio, wifi, i inne Strona G│ˇwna -> Anteny telewizyjne naziemne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 20:15, 06 Kwi 2014    Temat postu: dziekuje bardzo za rady!wlasnie pije kubek herbaty(gorzkiej)

najpierw po 5 min., potem 10 , nast─Öpnie zn├│w 10, potem 15 potem zn├│w 15, a nastepnie 20 !!
[link widoczny dla zalogowanych]
Sp├│┼║nia mi si─Ö okres 4 dzie┼ä zrobi┼éam dzi┼Ť ju┼╝ 3 testy dwa maj─ů dwie kreski ale blade a trzeci ma wyra┼╝niejsze wiec teoretycznie jestem w ci─ů┼╝y lecz starsznie boli mnie brzuch mam k┼éucia w jajnikach. mam kilka pyta┼ä dotycz─ůcych gunalginu..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ruletka w formie strzałki [link widoczny dla zalogowanych] Była rewelacyjna.
JASNE, ŻE NIE! No, proszę.... POLECAM I POZDRAWIAM JANUSZ, Do tego wszystkiego jestem 2 razy starsza od ciebie. Długo szukałam dobrej kosmetyczki w Warszawie. [link widoczny dla zalogowanych]
Wygl─ůdam jak matka karmi─ůca! to moja droga g┼éod├│wka w kr├│tkim czasie, samopoczucie extra, mo┼╝e mam troszeczk─Ö mniej si┼éy jak podczas jedzenie( czuj─Ö to przy podjazdach rower pod g├│rk─Ö). Ale pono─ç oczu i tak nie otworzy┼é i mieli wieeeelkie problemy z wyj─Öciem d┼éoni Martyny z jego u┼Ťcisku... Zyje aktywnie ale i tak jestem otyla. ale do rzeczy. to podobnie jak u mnie! ;]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Eurydyke,
[link widoczny dla zalogowanych]
Do picia niesłodzona herbata, sok żurawinowy lub woda. J.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

TEORIA [link widoczny dla zalogowanych] nie tylko w londynie ale w ogole na wyspach.
Co to oznacza? Charakterystycznym objawem tego ze przemiana materii przestawila sie na tluszcze jest pojawienie sie takiego slodkawego smaku w buzi. Niech Was nie dziwi, ze partner rozkreca sie dwa tygodnie!!! robia lache ze wogole wykonuja swoje obowiazki W┼éa┼Ťnie jestem po badaniach i wynikach. [link widoczny dla zalogowanych]
Więc tak oszłam do gina z powrotem i jak mu powiedziałam ocb z tym Gynalginem, to mi powiedział, że się pierwszy raz spotkał z uczuleniem(a trochę lat to on już ma); Ja zdjelmowalam i przemywałam i sie bosko zagiło. Igm dodatni 0,84 (norma dodatni pow 0,65) ps. zaczalem ponownie moczyc w sodzie i smarowac Bactrobanem.. moze jeszcze jakies propozycje ? Profesjonalne produkty Sun Flower i Peggy Sage.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A jak u was terminy sie nie pozmienia┼éy jak samopoczucie przed zblizaj─ůcym sie rozwi─ůzaniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Składał dokumenty w ŁODZI Mam nadzieje,ze biust bardzo nie zmaleje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i przekłułam sobie pępek yeahhh!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie w kazdej aptece taka gruszke mozna kupic. [link widoczny dla zalogowanych] ja tez mam krecone wlosy,tylko sa takie dziwne bo kreca mi sie ale za kazdym razem inaczej.
Ma filtry wodne i filtry hypa. PS czy musze czekac do pierwszego dnia miesiaczki z testem- juz sie nie moge doczekac... tez jestem posiadaczka loczków i spiralek. znam tytuł, znam wykonawcę, pamiętam teledysk...ale co z tego skoro nigdzie nie mogę tego dorwać Ja wlasnie tez sie chcialam umowic do Andrzeja i sie dowiedzialam ze juz nie pracuje na Karmelickiej. [link widoczny dla zalogowanych]
Cicha jak piszesz ┼╝e je┼║dzisz z dzieciakami do kole┼╝anki, to a┼╝ zazdroszcz─Ö, bo u mnie spotkania z innymi dzie─çmi nie s─ů kolorowe. To jest to wszystko z czym sie borykaja na codzien kobity z nadwaga faceci do pewnego stopnia tez ale oni przynajmniej nie maja presji spoleczenstwa ze musza wygladac zawsze jak 20 latki...Problemy z jedzenie to cos znacznie glebszego niz estetyczne wrazenia,nadwaga rani ludzi niszczy im zycie i zabiera zdrowie. pozdr Uwielbiaj─ů wielk─ů piaskownic─Ö i statki. Przejrzyj sobie tez Kodeks Prawa Kanonicznego. jij Killus to keidy ty ja zakupish lol heh ja tlyko spritem a potem tribiotikiem i superasno sie goi oki musze polaka napisac wiec a mi sieee nie chce.;/ i kartkowa z matmy jutero szok;/ pozdrawiam syskie przebite pepuszki pozdroo w krakowie unikajcie salonu creativ na alejach 29 listopada ,fryzjerka kompletna pora┼╝ka ,jeszcze do teraz mi w┼éosy nie odros┼éy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja uwa┼╝am, ┼╝e Przybylska wr├│ci┼éa do figury sprzed ci─ů┼╝y, ale Ty oczywi┼Ťcie mo┼╝esz mie─ç inne zdanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Rolliza, pozdrawiam i trzymam kciuki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
OK - indeks glikemiczny, ale organizm posiada magazyny na glikogen (glukoz─Ö), zatem jak co┼Ť zjesz to nie zostanie to zamienione od razu w tkank─Ö t┼éuszczow─ů, najpierw zmagazynowane, a jak b─Ödzie tego sporo - to wtedy zostanie przekszta┼écone w materia┼é zapasowy - tkank─Ö t┼éuszczow─ů ...
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam, [link widoczny dla zalogowanych] marietta - sliczne imie i w dodatku nieoklepane tak nazwe swoja dzidzie
chcia┼éabym jeszcze kiedy┼Ť tam pojecha─ç... Serio warto sobie zrobic, wiec NAMAWIAM! ... [link widoczny dla zalogowanych] m. rodzaj jest przypisany i po prostu trzeba sie tego nauczy─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
Tym razem zamierzam ten kryzysowy wiecz├│r po prostu przespa─ç Aga u mnie dzieci nie wymieniaj─ů cz─Ö┼Ťci cia┼éa poza okiem, bo tylko to umiej─ů m├│wi─ç, ale za to pokazuj─ů na modelu - na naszym psie i pytaj─ů: Wcze┼Ťniej , jak by mi jakis m─ůdry internista da┼é skierowanie do endy... masujace fotele wypas ja robilem studia podyplomowe przy IDM-ie (koszt 3500 za 2 semestry), teraz jestem w trakcie robienia praktyk zawodowych takze organizowanych przez IDM, koszt 5500 pln [link widoczny dla zalogowanych] n_aseks.html Natomiast ostatnio we wszystkich programach o modzie slysze przekonywanie ze wlasnie niezbyt szczuple dziewczyny powinny nosic te waskie spodnie - mi sie jakos wydaje ze to tylko pogrubia i skraca(jeszcze te podwiniete nogawki), a wy jak uwazacie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 20:17, 06 Kwi 2014    Temat postu: W Twoim przypadku to mozna nazwac polglodowka-tez sa dobre

dodam ┼╝e lecz─Ö si─Ö od roku na niesamowite b├│le g┼éowy z ty┼éu koszmar-tomografia g┼éowy nic nie wykaza┼éa mam przepisane leki ale bior─Ö je jak ju┼╝ mnie dopada nie chc─Ö si─Ö uzale┼╝ni─ç...dajcie namiary na jakiego┼Ť dobrego poleconego masa┼╝yst─Ö najlepiej w okolicach Olsztyna
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Napewno dasz rad─Ö, jakby co to pisz. [link widoczny dla zalogowanych] ja zawiozlam taki prezent koledze do Szwecji byl bardzo zadowolony
to ja znowu w d├│┼é Przynajmniej tyle na poczatek. siostro!!!!!!!!!!!!!!!!1 nic Ja osobi┼Ťcie da┼éabym Alicja, albo W┼éadys┼éawa. kukulska - nie wierz mi nie ufaj mi [link widoczny dla zalogowanych]
czy to zboczenie z lewatywami ma jak─ů┼Ť nazw─Ö, jak inne parafilie? i pytanie ma takie czy faktycznie przyspieszy mi to okres? Kukulska w miare,Gorniak do boa Witam Wszystkich Spodoba┼é mi si─Ö temat topiku, przynajmniej co┼Ť innego ni┼╝ kochanki, zdradzone, niewierne, co ma zrobi─ç, jak Go zdoby─ç, zatrzyma─ç itd , jak ┼éadnie wygl─ůda─ç w Sylwestra itp...... Jutro pierwsze wa┼╝enie, ale i tak ju─ů widz─Ö efekty, bo spodnie lu┼║niej si─Ö zapinaj─ů!!! Ultrad┼║wi─Öki, ┼╝adna Ba┼äka chi┼äska!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No chyba, ze pianki tez nie przyjma...
[link widoczny dla zalogowanych]
Najgorsze w tym wszystkim jest to ze uzalezni┼é mnie od siebie tak bardzo ze nie potrafie bez niego funkcjonowac , przez te 6 ostatnich lat by┼é idealnym m─Ö┼╝em i kochankiem a tu nagle znowu bumm muwi ze sie zakocha┼é ale najsmieszniejsze w tym jest to ze nie potrafi┼é od nas odej┼Ť─ç , przez tydzien mowi┼é ze nie wie co ma zrobic ze do niej go strasznie ci─ůgnie ale ze tez nie moze odej┼Ť─ç od nas bo nas tez nadal kocha hmmm wkoncu zdecydowa┼é i odszed┼é ale jak przychodzi do dzieci nadal duzo rozmawiamy o nas i o tej sytuacji jest mi bardzo cizko bo nadal go kocham ale nie wiem czy bede mia┼éa do┼Ť─ç si┼éy ┼╝eby powiedziec nie jak bedzie chcia┼é wroci─ç .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestem tez na 2 dniu glodowki i to jest moja 2 glodowka dwa tygodnie temu robilam piecia dniowa glodowke a teraz chce zrobic 10 dni.Mam nadzieje,ze teraz wytrzymym do 10 dnia [link widoczny dla zalogowanych] Pisa┼éam to co wiem z w┼éasnego do┼Ťwiadczenia, ale tak napawd─Ö w┼éosy kr─Öcone nigdy do ko┼äca nie b─Öd─ů nawil┼╝one.
Żadna takiej decyzji nie żałuje. Następne badanie mam za dwa tygodnie. ja jakos tutaj zadnej nie spotkalam, chociaz napewno gdzies sa Po wyschnięciu dywan cały czas sprawiał wrażenie lepkiego. pokaze sorki [link widoczny dla zalogowanych]
Witam , pytanie kieruj─Ö do pa┼ä - czy mezczyzni w levisach 501 sa dla was atrakcyjni ? Nie moge! szybkie tempo utraty wagi, pomimo obfitego sposobu od┼╝ywniania. Cz┼éowiek jeszcze nie obeznany w internecie to takie b┼é─Ödy pope┼énia ej a jeszcze paj─ůki to ma┼éy piku┼Ť u mnie pod domem latem fruwa pe┼éno takich t┼éustych robali nie wiem dok┼éadnie co to jest podobno chrab─ůszcze majowe czy co┼Ť takiego ale jest tego pe┼éno i dzieciaki piszcza i uciekaj─ů a te z┼éosliwe robale je goni─ů mnie te┼╝ nie raz gonily ma┼éo wylewu nie dosta┼éam tego to sie najbardziej boje! POLECAM! Wszystkim na pocz─ůtku tej drogi ┼╝ycz─Ö powodzenia i aby nie dali si─Ö zniech─Öci─ç!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W tym roku-odwrotnie, zesz┼éam z rozmiaru XL-L do L- M, a na wadze uby┼éo jakie┼Ť 5 kilo - niedu┼╝o ale wa┼╝ne ┼╝e trwale.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zerknij na L'OREAL MATRIX - maj─ů dobre kursy (nie reklamuj─Ö ale to ich jedyna plac├│wka wi─Öc poziom OK). W ogrodku jest ich mnostwo dlatego kiedy jest ladna pogodA nie moge wyjsc sobie na ogrod i posiedziec na trawce bo otaczaja mnie pajaki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziewczyny u mnie wczoraj wykryto nad┼╝erke krwawi─ůca.. [link widoczny dla zalogowanych] Ktos na ta opini─Ö zapracowa┼é.
Wsp├│┼éczuj─Ö, ┼╝e trafi┼éa┼Ť do tak beznadziejnych fryzjer├│w....Zamiast zneutralizowa─ç refleks nak┼éadali kolejne farby...tragedia. Ja zaczynam tydzie┼ä przygotowa┼ä jutro, czuj─Ö si─Ö ostatnio ┼╝le, ma┼éo rzeczy mi smakuje, po nawe5 niezbyt obfitym posi┼éu czuj─Ö co┼Ť jak rozpieranie w okolicy ┼╝o┼éadka i brzucha, no i ten nie┼╝yt zatok.... DLACZEGO???????????? widocznie nie pasowali do siebie,co za pytanie bez sensu wog├│le Regine pytalas o smietanke do kawy Tak dlugo jak to jest czysta tlusta smietana pod obojetnie jaka postacia to jest ok Nie musisz ubijac [link widoczny dla zalogowanych]
Ale zadnych innych zabieg├│w, ┼╝adnego odsysania, zadnych operacji. Handel M. poszukuj─Ö bo zwariuj─Ö pos┼éuchaj tego Rzeczywi┼Ťcie, wybacz. mam pytanie Efulec - mia┼éa┼Ť tylko jak piersi wi─Öksze to nie wida─ç, ja te┼╝ tak mia┼éam, ale im d┼éu┼╝ej ─çwicze tym mniej widoczne bo sk├│ra sie podczas ─çwicze┼ä uj─Ödrnia, zainwestuj w dobry krem do biustu, polecam firmy clarena pi─Öknie uj─Ödrnia podnosi i nie robi─ů si─Ö obwis┼ée a jako ┼╝e zjecha┼éam ze 108 cm do 88 to wiem o czym m├│wie - pozdrawiam cwicze na orbitreku oko┼éo miesiaca oczywis─çie widze juz pierwsze efekty tylko zastanawiam sie, czy prawid┼éowo wykonuje ─çwiczenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

chodzi ci o poronienienie ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Na poczatku stwierdzila, ze stan moich wlosow jest spowodowany uzywaniem zlej szczotki - poprosilam zeby pokazala mi w takim razie jaka szczotke powinnam uzywac.Przyniosla swoja ( zaczelam czesac moje wlosy ta szczotka na ktorej byly inne wlosy !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Prosz─Ö o kontakt [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam wszystkich [link widoczny dla zalogowanych] oliwa z oliwek lub olej z pestek winogron (ok, lyzeczki), lyzeczka olejku rycynowego, zoltko z 1 jajka, sok z polowki cytryny ewentualnie dodatkowo lyzeczka miodu.
Bez przygotowania dziewczyna zrobi┼éa mi pi─Ökny, naturalny makija┼╝, kt├│rego wcale nie czu┼éam, a kt├│ry by┼é bardzo trwa┼éy. Zrobi─Ö wszystko, WSZYSTKO ┼╝eby schudn─ů─ç, zacz─Ö┼éam troch─Ö biega─ç, po kapu┼Ťcianej zaczn─Ö si─Ö zdrowiej od┼╝ywia─ç. Ciesze sie, ze ze Cie przyjma! polecamwww.select.edu.pl Moja fryzjerka (jednocze┼Ťnie najlepsza przyjaci├│┼éka) zaproponowa┼éa na pocz─ůtek baleyage. [link widoczny dla zalogowanych]
Taka mia┼éam wpadk─Ö, kt├│r─ů wspominam z u┼Ťmiechem na twarzy...ale gdyby nieuda┼éo sie odratowa─ç mojego dziecka i gdyby nieprze┼╝y┼éo, na pewno do mi┼éych by nie naleza┼éo...a tak synek ┼╝yje a sie ciesz─Ö... Koncza z ekstra kg i poczuciem winy. A co kolezanki tata jako szef, nie ma pretensji ze ten sobie siedzi przed komputerem non stop? A RECE MASAZYSTY BARDZO CHETNIE ALE DASZ MI NA TO PIENIADZE ? Tam si─Ö nie pcha, ani nie trwa to przez 3 tygodnie Id─Ö si─Ö umy─ç ,wyk─ůpa┼éa si─Ö w ch┼éodnej wodzie w domu bo zabrali ciep┼é─ů i teraz ma zapalenie krtani i ropne gard┼éa i c├│┼╝ o tym powiecie????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SKSYSTEM.PL Anteny TV, radio, wifi, i inne Strona G│ˇwna -> Anteny telewizyjne naziemne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin