Forum SKSYSTEM.PL Anteny TV, radio, wifi, i inne Strona G│ˇwna SKSYSTEM.PL Anteny TV, radio, wifi, i inne
Forum u┐ytkownikˇw anten wszelakich
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

W 6 tygodni.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SKSYSTEM.PL Anteny TV, radio, wifi, i inne Strona G│ˇwna -> Anteny telewizyjne naziemne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 6:24, 26 Mar 2014    Temat postu: W 6 tygodni.

no tak to juz jest ze czuby sie zdzieraja. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] ,330917447,title,Realistyczne-podejscie-do-sprawy,index.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
je┼Ťli bede sie zle czu┼éa to wezm─Ö tyle ile dam rade (kieds zam├│wi┼éam sobie ca┼ée pud┼éo teramal pro i po pierwszej my┼Ťla┼éam, ze zejde z tego swiata-sprzeda┼éam reszte tablet, wiem kiedy powiedzie─ç stop).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a ja teraz mam pi─Ökn─ů fryzurk─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] nie ma tam jakis Polskich zwi─ůzkow ani organizacji kt├│re pomagaj─ů w znalezieniu mieszkania, pracy?

To przej┼Ťciowy problem ,p├│┼║niej wszystko powinno sie unormowa─ç - te┼╝ to mia┼éam na pocz─ůtku i po 3 tygodniu samo si─Ö unormowa┼éo. Piosenka taka szybkia - i przygrwya tak szybko gitarka ! ja po 3 zabiegach laserem i jednej ma┼Ťci stosowanej od czasu do czasu mam blizny niemal niewidoczne.. [link widoczny dla zalogowanych] ,33369,13,0,0,galeriao.html Trzymaj tak dalej! [link widoczny dla zalogowanych]
Mam ten sam problem I 1000 innych.... dlaczego mia┼éby by─ç to obciach??!!Jean to klsyka i jest PONADCZESOWY I WIECZNIE MODNY! WITAM JA MIA┼üAM 10CM DLUGA I CENTYMETR SZEROKA BLIZNE NA PRZEDRAMIENIU.BLIZNA BYLA ODSTAJACA! Wiem, ┼╝e to ┼é─ůczy si─Ö z dodatkowym wydatkiem, ale czy nie warto tak naprawd─Ö by─ç pewnym lekarza kt├│ry ma usun─ů─ç nasze kompleksy ? po 10min. I faza jest naprawd─Ö smaczna- taka zio┼éowa Pij─Ö 3 razy dziennie, ale o r├│┼╝nych porach Tzn. Rozw├│d Nie grzech Grzech Dozwolony Nie grzech Grzech Nieszkodliwy Akceptowany
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przyczyn─ů tych korzystnych zmian jest odbarczenie uk┼éad├│w kr─ů┼╝enia, oddychania i trawienia z wydaleniem nadmiaru wody i soli kuchennej i z popraw─ů ukrwienia m├│zgu.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 5:08, 05 Kwi 2014    Temat postu: Wiec nie piszcie ze trwa to latami.

Elpida - napisałam maila Asiu, jak Twoja blizna?
[link widoczny dla zalogowanych]
600zł to bym zapłaciła jakby zrobiła z mojej twarzy twarz jessici alby
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak dot─ůd to dla mnie chyba zanim si─Ö nauczy┼éy pe┼éza─ç i raczkowa─ç, bo nie chcia┼éy ju┼╝ le┼╝e─ç a same si─Ö nie mog┼éy przemieszcza─ç i by┼é wrzask. [link widoczny dla zalogowanych] A co do casalinga
dzi─Öki dziewczyny Lece tam 12 lipca.. Ja zrobi┼éam u Pana Doktora: Moze za dluzo kombinowa┼éam, ale nie moge chodzic z takimi odrostami a chce m├│j naturalny kolor jakies rady( mog─ů byc na maila)? Dzi┼Ť trafi┼éam na informacje, ┼╝e NFZ refunduje niekt├│re operacje plastyczne, g┼é├│wnie w┼éa┼Ťnie po oparzeniach. [link widoczny dla zalogowanych]
wiecie dziewczyny jak to mowia glupi zawsze ma szczescie blizna oki juz tylko wyglada jakbym sie zadrapala . Witam ! By┼é perfekcyjny i mimo ┼╝e potrafi─Ö si─Ö pomalowa─ç nie wierz─Ö w to ┼╝e malowa┼éabym si─Ö tak dok┼éadnie przez ponad godzin─Ö. Jak tak mo┼╝na? ja si─Ö kry─ç z tym nie mam zamiaru i nie mam te┼╝ zamiaru zarzeka─ç si─Ö,┼╝e nikomu nie zazdroszcz─Ö. gdzie zaczyna┼éa┼Ť? Niestety nie sprawdzi┼éa sie ta diagnoza, po 4 m-cach lekarz zaproponowal,┼╝e przeszczepi mi t┼éuszcz w okolice oczu, zgodzi┼éam sie w nadziei na zakonczenie problem├│w,Po pierwszym przeszczepie w znieczuleniu miejscowym powstaly wa┼éki t┼éuszczowe oko┼éo 2,5 cm od lini rz─Ös .Po nast─Öpnym miesi─ůcu zosta┼é wykonany nast─Öpny przeszczep.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mimiiibea przepraszam za przekrecnie nicku
[link widoczny dla zalogowanych]
dorabiasz jakies durnawe ideologie, piszesz bzdury. Mo┼╝liwo┼Ť─ç opieki tak┼╝e w godzinach wieczornych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Skoro maja smak to jednak po to s─ů a spr├│bowa─ç chyba nie zazkodzi?Wiadomo ze bez gumki lepiej ale jesli autorka tematu brzydzi sie spermy (hmmm....)to nie ma innego wyjscia.Jednak moze przekonaj sie do niej bo dla faceta to nic przyjemnego takie pieszczoty przez gumke.... [link widoczny dla zalogowanych] bardzo sympatyczny by┼é ├│w lekarz
tylko troche urosłam. iw6k - może jeszcze jajko na twardo dodać do zupek? Ale piszecie BZDURY.>>>>>>>> kiedy dały znać pierwsze objawy? parki wszystkie. [link widoczny dla zalogowanych]
Doskona┼éa obs┼éuga, ┼Ťwietne us┼éugi. I tu moje kolejne pytanie czy to ┼║le ?? No, mam ma┼é─ů... piosenka pochodzi z lat 70-80 Szybko i mi┼éo. wszystkie hormonki z forum Dzi┼Ť trafi┼éam na informacje, ┼╝e NFZ refunduje niekt├│re operacje plastyczne, g┼é├│wnie w┼éa┼Ťnie po oparzeniach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dopiero za drugim razem poprawila mi dobrze w ogole inna kobieta.
[link widoczny dla zalogowanych]
Przykra sprawa u Ciebie Nowa,ze maz nie wspiera Ciebie w trakcie glodowki ,a moglby z Toba rozpoczac I tez bezposrednio przez neta, bez zadnych kurna agencji.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hej jestem trzy miesiace po slubie. [link widoczny dla zalogowanych] ok kiq├│t, tylko zwr├│─ç uwag─Ö, ┼╝e wszystki te kobiety s─ů b─ůd┼║ by┼éy ┼╝onami tunezyjczyk├│w....a Turcja bli┼╝ej Europy jednak....
By┼éam bardzo zadowolona i przed sesj─ů zdj─Öciow─ů r├│wnie┼╝ j─ů odwiedzi┼éam. Czy macie pomys┼é co z tym zrobi─ç. Dlaczego Pani─ů zwolniono z poprzedniej pracy ? bardzo cz─Östo pada to pytanie a ja mam pytanie czy zna ktos salon Femme czy jakos tak na Radockiego(os.Odrodzenia)??? Przy pozytywnym nastawieniu, g┼éod├│wka wcale nie oznacza rezygnacji czy m─Öki. [link widoczny dla zalogowanych]
neemi- to ile Wojtu┼Ť ju┼╝ ma z─Öb├│w? salon na 2 pu┼éku lotniczego 2 . Odradzam wyjazd do Wloch w celach zarobkowych. Jestem tydzie┼ä po operacji tarczycy i od 4 dni w domu. Mam jakies doswiadczenie w korespondencji handlowej po angielsku wiec postanowilam sprobowac po tej linii. no ale niestety nie podam wam jej nazwy, bomama wyzuci┼éamkawa┼éek opakowania z nazwa i niestety nie pami─Ötam jak sie ona zwie... teraz pije tez espresso ze dwa razy dziennie i lampke wina czerwonego dosyc czesto do kolacji.
z gory dziekuje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dodatkowo kofeina w niewielkim stopniu wspomaga spalanie tłuszczów.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wspanialy temat
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

piszcie wszystko co wiecie o lokach, wszystko.....!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] A najbardziej pasuje mi to ┼╝e ma wizyty domowe i to taniej ni┼╝ w salonie.
Na obu p┼éatach mam 2du┼╝e guzy, kt├│re ca┼éy czas rosn─ů - ale podobno jestem zdrowa, bo TSH mam w normie..-tak stwierdzi┼éa ostatnia pani endo, do kt├│rej chodzi┼éam w medicoverze.A mi od kilku lat nogi puchna jak banie, z but├│w mi sie wylewaj─ů, nie mog─Ö za┼éo┼╝y─ç ani sp├│dnicy, ani sukienki, ani kr├│tszych od d┼éugich spodni. Iwonko serdeczne dzi─Öki raz jeszcze za pogaw─Ödk─Ö, nie wiem czy ju┼╝ wyjecha┼éas na odpoczynek. Widz─Ö ┼╝e tu KR├ôLUJE zrywanie paznokci . polecam nagrywa─ç spotkania bo je┼╝eli kto┼Ť chce mie─ç dowody to niech ma. Stolarsk─ů, kiedy┼Ť byli na Grockiej. [link widoczny dla zalogowanych]
a jaki koszt tej wizyty?? pisaLAS ZE KAWA CI ZBRZYD┼üA PO 2 DNIU hm.. zajmuje si─Ö miedzy innymi wrastaj─ůcymi paznokciami. Jeszcze wiem ┼╝e t─ů piosenke kt├│rej szukam ┼Ťpiewa kobieta mo┼╝e to w czym┼Ť pomo┼╝e Problem mam taki sam, to znaczy dotycz─ůcy uniewa┼╝nienia ┼Ťlubu ko┼Ťcielnego. musz─Ö spr├│bowa─ç, ale moja silna wola jest do ty┼éka! Po twych slowach wWidac, ze przeziebienie niezle Cie dopadlo!
[link widoczny dla zalogowanych]
z gory dziekuje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 5:10, 05 Kwi 2014    Temat postu: tak,kupi┼éam profesjonalne kosmetyki

Toto-Africa
[link widoczny dla zalogowanych]
gggg czy to twoje usta?bardzo ladne ale troszke nierowne tzn gorna warga albo mi sie wydaje
http://www.skins.be/wallpaper/beyonce-knowles /3949/1024x768/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Waga pokazuje tylko 3 kg mniej, natomiast brzuch wci─ů┼╝ jest du┼╝y i wystaj─ůcy, nogi w og├│le nie poprawi┼éy swojego wygl─ůdu w ostatnim tygodniu ju┼╝ si─Ö podda┼éam i zrezygnowa┼éam z ─çwicze┼ä, nie mam ju┼╝ si┼é. [link widoczny dla zalogowanych] Szukasz nowych kontakt├│w ?
Przywitalam sie juz wczesniej tzn na poczatku topiku, ale nie bylo jeszcze tak duzo wpisow przytulalam sie z miom ukochanym ponad 2 tyg temu.on nie mial finalu we mnie.u mnie @ zawsze jest na czas.w ostatni piatek lub sobote miala przyjsc@-i wszystko wsakzywalo ze przyjdzie-bolaly jajniki jak zawsze.ale tak bolaly piatek i sobote i w niedziele jeszcze troche.w niedziele zrobilam test i wyszedl negatywny.a wczoraj przyszla@-ale taka jakby inna-w nocy prawie nic nie bylo za to jak wstalam z lozka to dosc sporo.i do tego dzis dosc mocno boli mnie brzuch-tak u dolu-i raczej to nie jajniki. za mn─ů dopiero rok, nie wiem czy najtrudniejszy, czy dopiero ca┼éa zabawa przede mn─ů... Aureolke jej da─ç normalnie ! Hmmm jak wygl─ůda w samej koloratce ..... [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] l Dr Broma to dobry lekarz, jesli chodzi o usta to najlepszy jaki co┼Ť robil przy mnie. po prostu krzywde mi zrobila ,a ja za to jeszcze zap┼éacilam .U┼╝y┼éa jaki┼Ť farb do wlos├│w ktore zmienily ich strukture, choc to 2 mcer a one mi wcale nie rosna.jestem za┼éamana totalnie. Zaczynam liczy─ç kcal bo zdecydowanie ich za du┼╝o mi wysz┼éo w ci─ůgu dnia, a wg wide┼éek powinnam je┼Ť─ç prawie ich o po┼éow─Ö mniej. Mysle, ze lepiej bedzie jak kupisz sobie swoja wlasna pianke! Miejsce po naci─Öciu widzia┼éam w trakcie zmiany opatrunku, ale jestem bardzo mile zaskoczona jego wygl─ůdem. Oczywi┼Ťcie dosta┼éam antybiotyk, tabletki na zmniejszenie opuchlizny no i lakcid ochronnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A odno┼Ťnie salon├│w Dawida - ja by┼éam na Brackej i mam nie mi┼ée wspomnienia (pare sekunt zastanowienia si─Ö nd sposobem ci─Öcia - -czy mog├│g┼éaby mi panii co┼Ť zapropona─ç?-z pani w┼éosami nie da si─Ö nic zrobi─ç, tylko je wycieniowa─ç mo┼╝e nawet nie ca┼ée pi─Ö─ç min.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak wi─Öc ┼╝adne witaminy ani leki nie zalatwia tu sprawy. A ja zapomnia┼éam na ┼Ťmier─ç o twoim topiku
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

NIE polecam. [link widoczny dla zalogowanych] Uciekam przed nim i unikam go jak ognia a on jak przyjdzie niedopity to bez powodu potrafi mnie zwyzywa─ç od najgorszych, k....
Nie m├│wi─Ö o prysznicach, jak zrobi ci si─Ö s┼éabo podczas kapieli, to padniesz i nawet niczego si─Ö nie przytrzymasz. Ja mam dzi┼Ť 6 dzie┼ä dietki. OPERACJA...tylko na tyle Ci─Ö sta─ç?! Obiady gotuj─Ö codziennie. I za inne bulimiczki te┼╝!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
@s__89 o mezoterapii i fotoodm┼éadzaniu mo┼╝esz sobie przeczyta─ç na stroniewww.mojealergie.pl Ja po zapoznaniu si─Ö z tematem wybra┼éambym mezoterapie- mniej inwazyjna. Wczoraj bylam na zakupach, glownie spozywka ale widzialam faja bluzeczkie moze sie skusze [link widoczny dla zalogowanych] s&file=viewforum&f=29&sid=dba62231b7d547c8cd8f68d47f5e614f ja nie powi─Öksza┼éam nigdy tym preparatem i innymi preparatami wch┼éanialnymi. to mo┼╝e jeszcze ja, ....┼╝ycze Ci powodzenia i cierpliwo┼Ťci. witam grapka oo to bardzo dlugo sie czeka trozke lipa ale to jest 100procentach ze noga bedzie wszytko w parzadku po tej operacij pozdro Lekarz powiedzia┼é, ┼╝e mam w sobie male┼äki cud.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
biore drugie opakowanie a w zapasie mam jeszcze trzecie bo jest promocja-zamiast 40, 60 kapsułek za 139 zł w aptece internetowej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

od kiedy pamiętam moje włosy były podatne na wilgoć ale raczej proste.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam i zmykam do moich urwisow
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
chyba ┼╝e chcecie bez polskich liter?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jpg?path=pgallery&path_key=Monroe ,%20Marilyn&seq=69 [link widoczny dla zalogowanych] dlugie nogi sa fajne jak jestes niska, ale jesli jestes wysoka to jest okropnie.
ALICJA Scota McKenzie A ma┼Ťc Tribiotic no podobno jest super, wi─Öc mama mi ja kupi... rozjasni┼éam w┼éosy cytryn─ů, Uda┼éo sie. Mia┼éa kt├│ras z was podobnie? [link widoczny dla zalogowanych]
Jego konsultacje to stracony czas i pieni─ůdze (i dobrze jak sko┼äczy si─Ö tylko takimi stratami a nie powa┼╝n─ů komplikacj─ů) chyba zasluzylem sobie na to ? a co do papryki w zupie, to te┼╝ ona mi tu jako┼Ť za specjalnie nie pasuje... Miki, zacz─ů─ç nosi─ç biustonosze w dobrze dobranym rozmiarze. Zaczelam jej dawac po pare listek do zmiksowanych owocow i problem znikl. Takie harbatki to mo┼╝na pic z miesi─ůc, dwa nie wi─Öcej bo p├│┼╝niej sie kompletnie rozwala metabolizm - jestem tego dowodem- po d┼éuzszym czasie picia tych herbatek nabawi┼éam si─Ö taakich zapar─ç... ja polecam ┼╝ele tej firmy [link widoczny dla zalogowanych] ,id1.html s─ů nprawd─Ö bardzo dobre i nie drogie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pomysl tylko ile ludzi umarlo na raka, a ile na krosty.
[link widoczny dla zalogowanych]
no coz zycze ci powodzenia w dalszej rehabilitacji, slyszalam jednak ze roznie to bywa z nia..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Problem w tym,ze na 1000 ludzi znajdziesz 1000 roznych tez, zadnej gwarancji a twoj strach bedzie na koncu 1000 razy silniejszy. [link widoczny dla zalogowanych] Roy Orbison - Only The Lonely
Zespół monday academy zapewnia fundament, wsparcie jak i inspirację do pracy. *****@---------------@ Bardzo serdecznie zapraszam chetna Pozdrawiam tel 510761543 Ewelina Pomiajajc fakt ze na maslo nie moge juz patrzec jest calkiem ok kurcze nie ma gg, ale mam msn: [link widoczny dla zalogowanych]
Masz trzeciwcia┼é─ů z poprzedniej infekcji (igg 250), kt├│re Ci─Ö chroni─ů. jakby ktos chcial to tu jest ich strona [link widoczny dla zalogowanych] uczelnia , praca , znajmi dodatkowe kursy szkolenia tak chyba najpr─Ödzej trzeba szuka─ç jak si─Ö chce znale┼Ť─ç cos warto┼Ťciowego.. Mam 160cm wzrostu. Po pierwsze - autorka mia┼éa raczej dni P┼üODNE, a ju┼╝ na pewno nie mo┼╝na powiedzi─ç na 100% ┼╝e by┼éy niep┼éodne. [15.03] 09:13 uwwwwwielbiam Je┼Ťli ju┼╝ kto┼Ť stosuje tak─ů metod─Ö to proponuje jednocze┼Ťnie z kalendarzykiem, je┼Ťli nawet nie z testem LH.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SKSYSTEM.PL Anteny TV, radio, wifi, i inne Strona G│ˇwna -> Anteny telewizyjne naziemne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin