Anteny telewizyjne naziemne
Data Temat
2014-03-24 19:54 znam kilku, są w porzo, jeden ożenił się w Polsce ma 2 d
2014-03-24 19:13 dziekuje za odpowiedzi na moje pytania -wkoncu zaczynam od j
2014-03-24 18:30 Pozdrawiam
2014-03-24 17:49 Jeśli ktoś ma problem z aplikacją globulki to proponuję
2014-03-24 17:09 NIE DLUBAC jezykiem w dziurze po zebie (jesli nie bylo szyci
2014-03-24 16:29 6 roku życia.
2014-03-24 15:49 a mało się o tym kiedyś wiedziało.
2014-03-24 15:10 Opinii wiele ale od jakiegoś czasu cisza prawie nikt nie pi
2014-03-24 14:30 Całą głowę.
2014-03-24 13:51 Bedziemy laski
2014-03-24 13:11 prosze odpowiedzcie zastanawiam sie na kupnem
2014-03-24 12:26 Patrick Swayze, zagrał epizodyczną rolę w DD2 i ten film
2014-03-24 11:47 ktos napisal ze o polakach mowi sie zagranica zle!No tak ale
2014-03-24 11:08 Ani nie realizują celów, ani nie znają procedur(detal vs
2014-03-24 10:25 dostałam jakiegos uczulenia na udach ale nie wiem czy to pr
2014-03-24 09:45 Witam wszyskich glodowkowiczow
2014-03-24 09:02 sie wysłowić nie umisz!
2014-03-24 08:23 Po zabiegu stopa bardzo boli - trzeba brać silne tabletki p
2014-03-24 07:43 można mieć jak nie będzie pary młodej na weselu
2014-03-24 07:05 jak lekarz zapytał czy boli powiedziałam przy poruszaniu
2014-03-24 06:17 no nie zrobią Ci sie wielgachne mięsnie no chyba, ze dod
2014-03-24 05:38 Ja sie mogę też nieskromnie pochwalić pięknymi dużymi c
2014-03-24 04:59 Esente jeśli bym mogła cie prosic to opisuj swoje uwagi o
2014-03-24 04:21 Nareszcie!
2014-03-24 03:35 1) pierwsze 14 dni mam pic spalanie 1
2014-03-24 02:56 Poprostu był luty , chodzili Księża po kolędzie, z regu
2014-03-24 02:19 mocniej go dotknelam, do tego dochodza siniaki pod oczami, w
2014-03-24 01:43 Co zrobić czy żel się utwardzi przy 18 W muszę tylko dł
2014-03-24 01:06 Czekam na opd.
2014-03-24 00:27 !!!!!!!!!!!!!!!!
2014-03-23 23:49 I ladna ma figure.
2014-03-23 23:10 Z minuty na minutę skurcze się nasilały.
2014-03-23 22:31 ja mieszkam w mniejszym miasteczku i zaplacilam 70 pln
2014-03-23 21:53 chcialabym chodzic w rozpuszczonych wlosach ale kompletnie n
2014-03-23 21:11 Ekonomistow???
2014-03-23 20:29 Bardzo profesjonalny zakład.
2014-03-23 19:45 Fanka dzieki za odpowiedz.
2014-03-23 19:05 Wyjechać czy nie???
2014-03-23 18:23 cena też około 200 zł a przy codziennym noszeniu wytrzymu
2014-03-23 17:42 Nieuprawianie praktyk religijnych Grzech Grzech Złe Grzech
2014-03-23 17:00 wczoraj po swietach ledwo dalam rade 50 minut :/ wieczorem
2014-03-23 16:19 Za ta kase nie warto, sfrajerowalam sie- trzeba bylo jechac
2014-03-23 15:38 martyszia
2014-03-23 14:54 wiem ze to jest zwariowane ..
2014-03-23 14:13 Ja mam praktyki w szpitalu gdzie wszyscy sa mili, lekarze z
2014-03-23 13:30 to chyba jakiś nowy salon bo nigdy nie słyszałam
2014-03-23 12:47 Po zakończeniu kuracji i po okresie , w połowie cylku mam
2014-03-23 12:06 Ale jednak 1 część bardziej mi się podobała :]
2014-03-23 11:25 Nie wiem co z tym zrobić - nie boli, nie krwawi, ale szpeci
2014-03-23 10:45 Tak,, to prawda, to jest bardzo dobry ginekolog