Anteny telewizyjne naziemne
Data Temat
2014-03-26 02:24 W 6 tygodni.
2014-03-26 01:50 Taki szeroki na 2 cm i długi ok 5 ( ale korba ze mnie , dob
2014-03-26 01:18 dziewczyny je┼Ťli b─Ödziecie szukac pomocy tam :
2014-03-26 00:47 Jednak gin nie powiedział mi za wiele, tylko skierował na
2014-03-26 00:15 I cz─Östo wykorzystuje ten fakt m├│wi─ůc np, ┼╝e mam by─ç ci
2014-03-25 23:45 Ja te┼╝ jak dostan─Ö natchnienia to jestem dentyst─ů, gineko
2014-03-25 23:15 Mowie tu o rysach twarzy, a nie caloksztalcie.
2014-03-25 22:44 ooo moja sasiadka opowiadała ze jak jej dzidzie połozyli n
2014-03-25 22:14 ju┼╝ po kursie w Akademii B&K?Zadowolona?W┼éa┼Ťnie znala
2014-03-25 21:45 Czy mo┼╝liwe jest ÔÇťg┼éodzenie jedzeniemÔÇŁ ?
2014-03-25 21:15 Może to kwestia tego, że nigdy z nikim nie rozmawiałam na
2014-03-25 20:45 To prawda???????????
2014-03-25 20:14 z kolczykiem w nosie mam wielkie problemy ...
2014-03-25 19:46 Pomalutku zbli┼╝am si─Ö do wagi dwucyfrowej.
2014-03-25 19:17 Nie wiem jaka cena bo to zależy od salonu i Twoich włosów
2014-03-25 18:46 zazdroszcze Wam, wolalabym miec duzy biust niz dwa pryszcze
2014-03-25 18:17 Retinoidy s─ů przeciwskazaniem do zobieg├│w nawet do p├│┼é r
2014-03-25 17:48 Skadniki:
2014-03-25 17:19 Tak tez sie zastanawialem odnosnie tego sposobu z sokiem z c
2014-03-25 16:46 ja juz po wakacjach bylo super chcialam dodac linka z chom
2014-03-25 16:17 Ja tylko na chwilke.
2014-03-25 15:44 ┼╗├│┼éty motylek - za mn─ů te┼╝ czasem ┼éazi┼éo co┼Ť ciep┼
2014-03-25 15:12 prawie 22.
2014-03-25 14:34 piszesz ze masujesz 3,4 razy dzinnie powiedz mi czy tez derm
2014-03-25 13:52 bede tam zupelnie sama, zdana na wlasny los ....
2014-03-25 13:13 Takze bede musiala wybierac, a szkoda, bo liczylam, ze w tym
2014-03-25 12:34 A ja to już zapomniałam całkiem o smarowaniu tego kolczyk
2014-03-25 11:54 Bez leczenia za kilka lat cukrzyca.
2014-03-25 11:16 MOJA KOLE┼╗ANKA TE┼╗ OPAR┼üA SI─ś NA PRZERYWANYM I TERAZ (W
2014-03-25 10:37 Dla koneser├│w i prawdziwych ─çwiczaczy polecam si─Ö rozejrz
2014-03-25 09:51 Z tego co wiem, to miejsce w takiej klinice przypada tym pac
2014-03-25 09:13 A kiedy wreszczie doro┼Ťniesz wejd┼║ na kafeteri─Ö i przepro
2014-03-25 08:35 Sobie popolemizuj─Ö argumentuj─ůc fotkami:
2014-03-25 07:57 na koniec jak juz wszycy wrocimy do domu szykujemy nie lada
2014-03-25 07:18 Paj─ůk albo m┼éody Blok !
2014-03-25 06:40 -rzeczowniki odczasownikowe w formie bezokolicznika :
2014-03-25 06:00 ale mamn pytanko?
2014-03-25 05:16 Skonczyl studia, robi doktorat.
2014-03-25 04:38 Latem tego roku wróciłam z wczasów, staję na wagę, a ta
2014-03-25 03:59 Ale jest jeden niedoceniany lekarz dr Pochwa┼éowski.Jemu si─
2014-03-25 03:21 odrazu czujesz ┼╝e chudniesz !!
2014-03-25 02:43 Co do doznań to w zasadzie zabieg był prawie bezbolesny do
2014-03-25 01:25 żeby za drogo nie było bo jednak ktos za te operacje musi
2014-03-25 00:45 Moje piersi po zrobiły się raczej bardziej nabrzmiałe a n
2014-03-25 00:05 mi kazala os ktora przekluwala przemywac spirytusem, zeby wy
2014-03-24 23:20 Traktuje ludzi jak ┼Ťmieci, ale co wymaga─ç od tego cz┼éowie
2014-03-24 22:41 Pamietajcie, ze klamry sa rozne!
2014-03-24 22:02 zastanawiam sie czy to natura czy dobry chirurg?
2014-03-24 21:22 Pozdrawiam
2014-03-24 20:40 troche to przebijanie boli ..